Bilety na pociąg o 30% tańsze? Taką możliwość daje „Kaeśka” – nowa aplikacja mobilna Kolei Śląskich. Można pobierać ją na telefony i tablety z systemami Android i iOS. Wśród jej funkcjonalności znajdziemy też planowanie połączeń i generowanie faktur.
W Nowy Rok Koleje Śląskie wjechały z nową aplikacją mobilną. Dzięki niej można nie tylko kupować bilety, ale również generować faktury i dokonywać zwrotów niewykorzystanych biletów. W Kaeśce, bo tak nazywa się nowa aplikacja mobilna Kolei Śląskich, można również wyszukać konkretne połączenia kolejowe – te bezpośrednie i te z przesiadkami oraz dowiedzieć się jak skorzystać z Zastępczej Komunikacji Autobusowej, jeśli okaże się to konieczne.
Zakupy z Kaeśką 30 proc. taniej
Tuż przed końcem roku Kaeśka pojawiła się w sklepach z aplikacjami. Można ją pobrać bezpłatnie na telefony i tablety pracujące w systemach Android i iOS.
– Prace nad aplikacją trwały od kilkunastu miesięcy. Kaeśka pomyślnie przeszła testy. W ostatnich tygodniach jej funkcjonowanie sprawdzali również pracownicy spółki. Teraz, do jej testowania, zapraszamy pasażerów Kolei Śląskich – zachęca Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
W najbliższych tygodniach, w ramach promocji „Testuj z Nami”, podróżni kupujący bilety za pomocą Kaeśki będą mogli skorzystać aż z 30 proc. zniżki na zakup biletu.
Jednocześnie w innych internetowych kanałach sprzedaży oraz biletomatach nie będzie już obowiązywała 10-proc. zniżka na zakup biletów KŚ. Promocja ruszyła 1 stycznia.
Oferta dla testujących jest limitowana i będzie obowiązywała do wyczerpania puli promocyjnych biletów. Z 30 proc. zniżką będzie można kupić bilet na pojedynczy przejazd, bilety w ramach specjalnych ofert, jak np. “Świąteczne Koleje Śląskie” czy bilety miesięczne, ale nie będzie można kupić na przykład biletów rocznych, biletów w ramach Taryfy Max Bilet oraz biletów z Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego. Wszystkie szczegóły znajdują się w ofercie “Testuj z Nami”.
– Liczymy na wszelkie uwagi użytkowników Kaeśki, bo to dopiero pierwszy etap. W przyszłości aplikacja będzie rozwijana o kolejne funkcje – podkreśla Bartłomiej Wnuk.
Użytkownicy Kaeśki mogą przesyłać swoje spostrzeżenia na adres: kaeska@kolejeslaskie.pl.
Aplikację można pobrać:
- System Android – Google Play (link);
- System iOS – AppStore – AppStore (link).
(mat. Kolei Śląskich)