Trwa festiwalowe lato ze strefą 'Czujesz Klimat?’ Rossmanna. Tym razem można na nią trafić podczas OFF Festival w Katowicach, który odbędzie się w weekend 2-4 sierpnia. Przygotowanych zostanie sporo atrakcji.
– Trzeci rok z rzędu Rossmann jest sponsorem katowickiego OFF Festivalu. Nasza strefa na stałe wpisała się w festiwalowy krajobraz. Odwiedzają ją tłumy, bo można u nas klimatycznie spędzić czas – informuje Jakub Jankowski, rzecznik sieci drogerii Rossmann.
Co tym razem przygotowane zostanie dla festiwalowiczów? Stanowiska beauty, salon barbera i miejsce do plecenia wianków – to właśnie tam można będzie podkręcić swój festiwalowy look. – Nasze zjawiskowe instaspoty znają wszyscy, a wielki drogeryjny koszyk stał się już kultowym – z pewnością zrobicie u nas świetne zdjęcia na swoje social media. Jeśli po prostu chcecie się zrelaksować, porozmawiać ze znajomymi słuchając muzyki w tle, znajdziecie u nas miejsce do chillowania włącznie z wielkim tarasem z widokiem na Scenę Leśną Rossmanna – dodaje Jankowski.
Line-up Sceny Leśnej Rossmanna zapowiada się ekscytująco. Wystąpią m.in.: English Teacher, Mount Kimbie, Brutus, The Alchemist & Boldy James i Debby Friday. Więcej informacji można znaleźć tutaj: https://off-festival.pl/line-up/.
OFF Festival podejmuje szereg działań w trosce o dobro planety. Dieta wegetariańska i wegańska stanowią 80 proc. menu. Posiłki serwowane są na biodegradowalnych naczyniach, a napoje w kubkach wielorazowego użytku. Nie ma plastikowych słomek. Oprócz tego organizatorzy starają się minimalizować zanieczyszczenie powietrza związane z transportem na festiwal. Robią to na dwa sposoby – udostępniając we współpracy z miastem Katowice darmową komunikację miejską, a także zachęcając do korzystania z miejskich rowerów, które można zostawić na parkingu tuż obok bramy wejściowej.
To nie jedyne wydarzenie, w którego organizacji uczestniczyła sieć drogerii
W lipcu odbyły się 37. Dni Pyskowic. Sponsorem tej trzydniowej imprezy z udziałem muzycznych gwiazd (w tym roku na scenie wystąpili m.in. muzycy z grupy KULT, Lady Punk, Luxtorpeda oraz C-BOOL), była sieć drogerii Rossmann, która właśnie w Pyskowicach posiada swoje regionalne centrum dystrybucyjne.
Nasza firma jest związana z Pyskowicami od 2014 roku, gdy uruchomiliśmy tu regionalne centrum dystrybucyjne. Jest ono zapleczem logistycznym dla drogerii Rossmann w całej południowej Polsce. W marcu 2023 roku magazyn został rozbudowany do 43 tys. m. kw. Obecnie zatrudniamy w nim około 550 osób
– przypomina Jankowski.
Z myślą o mieszkańcach Pyskowic, Rossmann angażuje się także w inne inicjatywy w tej miejscowości – są to m.in. w „Zaczytane Podwórka”, „Kolorowe Podwórka” oraz „Stacja Kultury w Pyskowicach”. Do pyskowickich przedszkoli trafiają także darowizny produktowe od sieci drogerii.
(żms)/mat. Rossmann